A Wertheimer-család és a Francoise Bettencourt Meyers-hez köthető Tethys Invest kisebbségi részesedést szerzett a The Row-ban, így az Olsen-ikrek népszerű luxusmárkája nagyjából 1 milliárd dollárra értékelődött.
Úgy tűnik, hogy nem csupán a divatrajongók körében örvend töretlen népszerűségnek az Olsen-ikrek általa alapított brand, a The Row. A minimalista, letisztult stílusú ruhadarabjairól és kiegészítőiről ismert márkában szerzett részesedést a Chanel luxusmárka mögött álló család, illetve a L’Oréal milliárdos örököse. Ha mindez nem lenne elég, a Natalie Massenet divatvállalkozó által alapított Imaginary Ventures szintén befektet a márkába.
A The Row-t 2006-ban alapította Mary-Kate és Ashley Olsen, akik a nyolcvanas évek végén váltak ismertté, amikor a „Full House” (Bír-Lak) című szitkomban játszottak gyermekszínészként. Innentől kezdve nem volt megállás, számos közös filmjük született – többek között a Kettőn áll a vásár, a Ketten a slamasztikában és a Római ikervakáció –, a kilencvenes és kétezres évek ikonikus karaktereivé váltak, majd pedig stílusikonná nőtték ki magukat. Kollekcióikat rendre bemutatják a párizsi divathéten is, sokak által vágyott bőrtáskájuk, a Margaux pedig közel 7000 dollárba kerül.
(Forrás: Businessoffashion.com, borítókép: Getty Images)