Van, amikor a kellemeset nem a hasznossal, hanem egy még kellemesebb dologgal köthetjük össze. Pontosan erről van szó, amikor vásárlás vagy éppen az új ruhák csodálása közben egy csésze kávét is elfogyaszthatunk. A Nanushka új szintre emeli ezt az élményt, ugyanis saját kerámiakollekciójával várja budapesti és londoni üzleteiben és kávzóiban a vendégeket.
A kelet-európai kávézókultúra gazdag hagyományai által ihletett koncepció összekapcsolódik a márka szerves részét képező, barátságos közösségi érzés ösztönzésével, tehát még inkább szeretnének közösségi térként is jelen lenni amelett, hogy egyébként ruhákat is várásolhatunk a fent említett üzletekben.

Sándor Szandra, a márka alapítója és kreatív igazgatója arról mesélt, hogy a budapesti kávéházi kultúrát szerették volna a Nanushka üzleteiben is megteremteni, hiszen ez az ő életében is felnőtté válásának is egy nagyon fontos és szeretett pontja volt.
„Fontosnak tartom, hogy olyan teret hozzunk létre, ahol az emberek összegyűlhetnek, kapcsolatba léphetnek egymással, és olyan élményben részesülhetnek, amely túlmutat a hagyományos vásárlási környezeten, és hogy az emberek otthon érezzék magukat a Nanushka üzletben és kávézóban.”

Az új arculat és koncepció részeként debütáló kerámiakollekció darabjai kizárólag a Nanushka budapesti és londoni boltjaiban vásárolhatók meg, a kerámiák ára pedig 25 fonttól (12 ezer forinttól) indul.
(Forrás: Sajtóanyag, Fotók: Tar Ágnes)