Egy igazi feel-good, nyári hangulatú lapszámmal indítja be a nyarat a W by Roadster magazin új száma, melyben a tartalmak a görög kultúra köré szerveződnek. A harmadik számban az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt kapott a divat és az utazás, olyan
bizsergető lesz lapozgatni, mint egy görög tengerparton napozni!
Bár a budapesti idő egyelőre pillanatokra se idézi a nyarat, a W by Roadster magazin megjelenésére szervezett eseményünkön sikerült felforrósítani a hangulatot! A bulinak a W Hotel Budapest adott teret, ami egy fantasztikus kollaboráció első lépése. A W Hotel Budapest és a W by Roadster magazin nem csak nevében rokon, a már-már ikonikusnak számító hotel és az egy éve a piacon lévő print magazin izgalmasan kapcsolódnak össze szellemiségükben és hangulatukban is.
A W hotelnek kiemelt célja, hogy a budapesti közösségi élet mozgatórugója legyen

Ráadásul, ahogy Patrick Luk, a W Hotel Budapest marketingigazgatója az eseményen tartott köszöntőjében kiemelte, a hotelnek kiemelt célja, hogy a budapesti közösségi élet mozgatórugója legyen, különös figyelmet szentelve a „women power” témájú kezdeményezéseknek.
A Roadster party-knak már-már a védjegye, hogy egy játék köré szerveződnek, ettől itt sem tértünk el: a vendégeknek egy rejtvényt kellett megoldaniuk a hotel tereiben, a csapatmunka pedig nem csak a hangulatot alapozta meg, az ismerkedésre is szuper alkalmat jelentett. A Detectivity csapata által kigondolt feladvány megfejtői egy minden széppel és finommal megpakolt Tumi bőrönddel vághatnak bele a nyárba. Az este másik szerencsés nyertese pedig a Mini jóvoltából egy héten keresztül barnulhat majd egy Mini Cabrio kényelmes üléseiben, miközben a nyári szellő táncol a nyakában!
A hangulatot olyan fantasztikus együttműködések fokozták, mint az est egészén a pezsgőről gondoskodó Sauska, a koktélok alapját képező Roku Gin és a Three Sixty vodka, valamint a kifejezetten erre az eseményre készített desszertet biztosító Chez Dodo macaron. Az alkoholtól távolmaradó lázadók pedig a Herz kávéival segíthettek a finom falatok lezárásaként. A hedonista estét a formák karbantartásával a vendégek a Studio Aedenben folytathatják, bőrükön a Burberry legújabb illatával.
A magazin megjelenése mellett egy másik okunk is volt az ünneplésre, ez pedig nem más, mint a W online beindítása: így az évente kétszer megjelenő print magazin mellett egy naprakész platformon keresztül is sugározzuk majd a W-életérzést.