A világ minden tájáról érkeztek szupermodellek a Zara jubileumi videójába.
Miterli Lúcia divattervező, stylist, a Dior luxusmárka volt junior casting directora, a castingcsapat tagja mesélt nekünk a show-k előkészületeiről, a folyamatosan változó trendekről és a divatot meghatározni próbáló testkép változásairól.
A környezettudatosság persze igazán pozitív és értékelendő törekvés, ám a használtruha-piac is tartogat negatív meglepetéseket.
A cég továbbra is nagyrészt a hűséges vásárlóira támaszkodik, akik szájról szájra terjesztik a bőráruik köré épült legendát.
Muszáj valahogy kitűnni a versenytársak közül.
Mary-Kate és Ashley Olsen népszerű luxusmárkája így nagyjából 1 milliárd dollárra értékelődött.
Kiválasztottunk három olyan figyelemre méltó brandet, amelynek kínálatából szívesen válogatunk nyáron, mert zseniálisan ülteti át a tengerparti hangulatot a városi életünkbe.
A 250 oldalas, coffee table esztétikai szellemben készült kiadványban szemet gyönyörködtető fotók és briliáns újságírók vezetnek be a W-mikrokozmoszba. A magazinban holisztikusan jelennek meg az utazás, az életmód, a divat, a design, a szépségápolás, a kultúra és a gasztronómia témái. W-életérzés a Kikládokról: a harmadik számhoz a görög kultúrából merítettünk ihletet, hiszen Görögország az inspiráció örök, kiapadhatatlan forrása. Istennők, szigetek, bőrsaruk, és minden, ami egy felejthetetlen nyárhoz kell!
Soraya Gyöngy, főszerkesztő