A Prada első kínai étterme teljes mértékben az elismert rendező, Wong Kar Wai filmes világát idézi.
A lakáscsere legalább olyan izgalmas, mint a filmekben, de sokszor még annál is többet ad, mint elsőre gondolnánk.
A visszafogottságáról híres luxusmárka bemutatta első lakberendezési kollekcióját, amely letisztult textíliákból áll.
Két női vezetésű vállalkozást mutatunk be, akik Budapest és Marrákes tengelyén hasonló értékek, de más koncepció mentén ápolják és közvetítik az amazigh, más néven berber kultúra női hagyományát.
A Nanushka új szintre emeli a kávézás és vásárlás élményét, ugyanis saját kerámiakollekciójával várja budapesti és londoni üzleteiben a vendégeket.
Ráadásul a luxusmárka nem áll meg a leggingseknél és a sportmelltartóknál.
Ennek a balatoni háznak a felújítása is tele volt nehézséggel, újrakezdéssel és csalódással, az építkezés minden bosszúságával.
A 250 oldalas, coffee table esztétikai szellemben készült kiadványban szemet gyönyörködtető fotók és briliáns újságírók vezetnek be a W-mikrokozmoszba. A magazinban holisztikusan jelennek meg az utazás, az életmód, a divat, a design, a szépségápolás, a kultúra és a gasztronómia témái. W-életérzés a Kikládokról: a harmadik számhoz a görög kultúrából merítettünk ihletet, hiszen Görögország az inspiráció örök, kiapadhatatlan forrása. Istennők, szigetek, bőrsaruk, és minden, ami egy felejthetetlen nyárhoz kell!
Soraya Gyöngy, főszerkesztő